pavlik Опубликовано 6 апреля, 2007 #1101 Поделиться Опубликовано 6 апреля, 2007 (изменено) Wolfsfed Не я щас помру... 2Михаил Патча - пока нет. Изменено 6 апреля, 2007 пользователем pavlik Ссылка на комментарий
Period Опубликовано 6 апреля, 2007 #1102 Поделиться Опубликовано 6 апреля, 2007 2Михаил Глюк только с вылетом из тактического режима в имперской кампании. Этого разве мало? Ссылка на комментарий
Marquis Опубликовано 6 апреля, 2007 #1103 Поделиться Опубликовано 6 апреля, 2007 (изменено) Глюк только с вылетом из тактического режима в имперской кампании. Этого разве мало? вообще-то мало, меня например только мультиплеер интересует, под Вистой он не пашет зараза вот и жду патча... Так что этот недоделаный патч на русскую лицензию ставится или нет? Изменено 6 апреля, 2007 пользователем Marquis Ссылка на комментарий
Glock Опубликовано 6 апреля, 2007 #1104 Поделиться Опубликовано 6 апреля, 2007 По фиг ребята. Они по ходу его со всех ссылок поубирали. Т.к. вчера скачать не получилось. На 30 процентах сказал, что нет больше такого файла. Так что ждём оффициального. Ссылка на комментарий
ЛЮБИТЕЛЬ Опубликовано 6 апреля, 2007 #1105 Поделиться Опубликовано 6 апреля, 2007 И все-таки, что там в патче 700 меров весит? Ацтекам то хоть города нормальные нарисовали? Что-то в фикс-листе об этом ничего... Ссылка на комментарий
Михаил Опубликовано 6 апреля, 2007 #1106 Поделиться Опубликовано 6 апреля, 2007 Выйдет патч будет пища, и не мало копий еще поломаем. У меня такое ощущенеиие буд-то бы мы к самим себе начинаеч относится как и. Простите камрады. Я уже начинааю скучать по твову 2002-03. Ссылка на комментарий
Anyan Опубликовано 7 апреля, 2007 #1107 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 Насчет патча - значит он не у всех глючит, у некоторых идет без проблем, так что ставить можно, у кого инет анлим, в любом случае новые фичи уже должны там быть, поскольку дело в багах, а не в том, что не успели чтото там добавить, так что кто может, пускай скачают и отпишуться об изменениях! Ссылка на комментарий
alexx188 Опубликовано 7 апреля, 2007 #1108 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 Игра идет нормально если не распаковывать packs файлы. Ссылка на комментарий
Period Опубликовано 7 апреля, 2007 #1109 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 Выложите кто нибудь ссылку для скачки, кто нашел. Походу шпионы все удалили Ссылка на комментарий
alexx188 Опубликовано 7 апреля, 2007 #1110 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 Есть патч, 613MB, вопрос-куда выложить Ссылка на комментарий
Edmund Blackadder Опубликовано 7 апреля, 2007 #1111 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 (изменено) если это не финальный патч, то для любителей поизвращаться можешь сделать торрент p.s. напоминает маньячество со скачиванием пиратского немецкого релиза MTW2 :bleh: Изменено 7 апреля, 2007 пользователем Edmund Blackadder Ссылка на комментарий
alexx188 Опубликовано 7 апреля, 2007 #1112 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 Разместил торрент-файл MIITW_Update2_Final_EFIGS.exe. Ловите. Ссылка на комментарий
Sargon-1 Опубликовано 7 апреля, 2007 #1113 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 Поставил патч 1.2 на чистую версию и на 1.1 для сравнения, разницы не заметил. Вроде компьютер стал агрессивнее, но это все равно не "Анно Домини". Даже попробовал мод DVL_2.2 специально для МТВ2+1.2. Все работает, вылетов нет. Патч скачал на торренте, емкость 613 МВ. Ставится оригинально- игра должна быть в Programe files/Sega/... иначе не получается. Ссылка на комментарий
ЛЮБИТЕЛЬ Опубликовано 7 апреля, 2007 #1114 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 (изменено) Как я понял это багфикс из патча (кторый сейчас в инете болтается) Ok I got this from the launcher off of my leaked patch so here is the official unofficial list. Note: It does not mention Shield Bug Fix but I can confirm that was fixed. The list below is the list of fixes which have been resolved for Update 2 AI Units do not clump together when told to complete a 180 degree turn. Janissary Musketeers now fire consistently. Enemy AI army formations in bridge battles now allow their own artillery to fire. Enemy cannons do not fire at unbreakable walls. Grouped archers out of ammo will attack enemy units in melee combat when ordered to do so. AI does not deploy outside of enemy gates. When defending an enemy settlement with multiple exits, taking your army out of the side/back door does not make it easier to defeat the enemy. Siege AI is not passive. Cavalry can now charge a spearman army. General's bodyguard unit now marches correctly outside castles. AI now effectively assaults 2nd tier of a Fortress. Sallying AI army now reacts properly to being assaulted from 2 sides Attacking Siege AI concentrates on taking the settlement rather than chasing down units outside the settlement. Generals are now more effective at chasing down routing units. Enemy AI reacts to being bombarded with Trebuchets while inside a settlement. Siege AI now more difficult to defeat if player places missile units outside the walls. AI controls it units more effectively in a Citadel AI artillery more decisive in its positioning Remaining AI army now advances to use siege equipment AI Cavalry can now flank a Spear Wall AI now responds to missiles when sieging settlements AI now crosses bridges to attack AI responds more quickly to gates that have been opened by Spies (while sieging). Units do not break formation when chasing routers Enemy AI effectively attacks when player's units in a settlement square Enemy AI now utilises spare rams Improved enemy AI response to stakes Shortened Siege attack timers Enemy AI will no-longer send out General's bodyguard on a suicide mission while defending Diplomacy Improved responses to monetary offers Bribery attempts do not always fail after an unsuccessful first attempt Diplomatic 'Just Rejected' response no-longer to 'Not Interested' response to counter-offer, no matter how generous Aztecs now appear in the correct year (for diplomacy actions) Generals in a Crusade do not get inquisition Improved diplomacy mechanic - AI Factions now stick with alliances and/or attack 'more intelligently' Crash Soft-locks in MP Lobby no-longer occur Host random hangs fixed Resolved issue with client CTD when host ends game that client is joining Auto-resolve Siege battle hangs fixed Siege tower catching fire no-longer causes random hangs Random hangs after loading Campaign save game Pathfinding Battering Rams no-longer stuck in gates Ship movement area fixed Ram crew no-longer stuck between rams Northern European Castle terrain fixed to allow docking of towers Improved use of ladders Southern European Fortress wall fixed to allow docking of towers Improved the way units use Way-points Siege of Setenil slow-down tweaked Units no-longer become stuck on canyon walls on 'Canyon' map Units do not ascend/descend invisible ladders Units do not get stuck on Siege towers Cavalry pathfinding improved when sallying out from a Fortress Bridge battle pathfinding improved (units do not constantly reform) Citadel and Fortress paths fixed so that units can avoid assaulting inner walls Breach pathfinding tweaked Combat Enemy spearmen do not charge with raised spears 2H axemen attack tweaked, inc. Attacking Cavalry Defending units can no-longer enter a siege tower as soon as it docks with the walls Mechanics Mouse Cursor position now updates when scrolling with the arrow keys. Assassination exploit fixed. Mission "Reinforce Region" now functions correctly Attacking an enemy army from inside a sieged settlement no-longer causes the enemy to lose all built siege equipment Fixed two family members (brothers) with the exact same name Rudder event now triggers at the correct time When an enemy sallies and is defeated you no-longer have to wait for the timer to run out in-order to win. Assassin mechanics tweaked Mercenary recruitment tweaked Diplomatic Information scroll updates correctly. Online replays now match Slowdown fixed on Desert Sanctuary Metallic Resource now support Mines Cavalry charges do not fail when charging skirmishing/moving units or if a knight is out of position Units can now withdraw on the Eifel Mountains Battle Map Construction queue exploits fixed The carroccio standard can now fit through the gate on a sally out battle. Southern European > Fortress: routing Enemy AI now leaving the map Printing press event triggers at the correct time Ladder docking/undocking tweaked Faction standings tweaked Priests no-longer convert to heretics if travelling on a fleet Upper limit added on how long units stay in loose formation for. Traits/VnV triggers tweaked Camera Camera height does not drop under bridge in River Po Custom Battle map. Camera does not drop below water's surface in Palm Beach, Andalusia and Italian Wars map/scenarios. Camera does not show the underneath of a bridge when General is killed on the bridge Controls Drag Deploy functionality tweaked RTS camera functionality tweaked Graphics Princess character now greyed out upon death on Family tree Venice battlemap ambient building placement tweaked Fixed issue with trees disappearing when panning camera Added paths to doorways in Southern European Large City Added paths to doorways in Southern European City Fixed minor lighting issue in Southern European City Fixed misaligned platforms in Southern European Large Town Tweaked Crusade Army banner Fixed texture gaps and unwelded verts on Middle Eastern Huge City buildings. Fixed incorrect Tower Path in Mesoamerican City Fixed path through wall in Mesoamerican City Wall Fixed floating buildings above the battle map in Aztec Gold Scenario Fixed floating spikes in Mountain Redoubt scenario Added correct image for Paladin ancillary Fixed grey reinforcement area that states that 'This army cannot fight in night battles' even though the current battle is not a night battle. Added correct image for Aztec Rebel - Native Archer Added correct image for Aztec Spearmen Fixed floating torches in SE Citadel courtyard Garrison quarters no-longer change to Town Guard when in Construction queue Armoury building image in construction queue no-longer changes to an armoury Fixed issue with Trebuchets sometimes disappearing when zooming in close Fixed maps have the winter option but don’t have winter texture on the battle map Night attack selection tick and reinforcements do not disappear if user selects night attack option and then views enemy army details. Fixed officers not animating while riding Removed trees in the water in The Battle of Otumba. Deployment Units can no-longer be deployed on inaccessible sections of wall Fixed deployment issues with Southern European Wooden Castle on either side of the main gate. Units no-longer deployable in buildings in Mesoamerican City Collision Ballista collision improved Southern European Citadel gate collision improved Middle Eastern Gatehouse collision improved Issues with units getting pushed into areas that can't be deployed into. Battle Editor/Cinematic Editor Numerous issues with both editors fixed and improved so that they can be released for public use. UI Mission scroll hotkey added Financial Details hotkey functionality and tooltip added Reveal/Advance advice hotkey functionality added Battle Tutorial Dismiss advice functionality added Magnifying glass added to Disaster Strikes scroll Princess appears correctly on family tree Chat Window errors fixed Family Tragedy scroll triggered correctly Console text appearance tweaked Now possible to launch game from autorun launcher Fine Grain time control added (accessible by holding Shift and clicking + and - on battle UI) Save/Load Loading saved game of the same turn no-longer allows user to keep both allies when they declare war Russian and Czech autosave fixed Audio Movement_Embark speech now triggered correctly Allies breaking through gates of citadel now triggers correct speech Battle ending in draw when timer runs out now triggers correct speech Campaign Map interface sounds added End Turn sound now fades out nicely Win/Lose music is now representative of the Faction Enemy King killed speech now triggered Enemy Reinforcements arrive speech now triggered correctly Player Army Tired Battle Event Speech is now triggered. Player Army Half Gone Battle Event Speech is now triggered. Enemy Army Half Gone Battle Event Speech is now triggered. Player Under Attack Idle Battle Event Speech is now triggered. Player Winning Combat Battle Event Speech now triggered correctly. Player Losing Combat Battle Event Speech now triggered correctly. Leaves Fleet speech now triggered correctly. Player Tide Of Battle Up Battle Event Speech now triggered correctly. Player Tide Of Battle Down Battle Event Speech now triggered correctly. Muslim Enemy General Killed Battle Event Speech now triggered correctly. Christian Enemy General Killed Battle Event Speech now triggered correctly. Allied General Captured Battle Event Speech now triggered correctly. The "spy infiltrated our settlement" audio/speech is now played when "Start battle" is pressed during cutscene Correct region music plays when loading a saved campaign game. Added sound trigger for planting archer stakes in ground. Clicked-on characters on the Campaign Map no-longer stack their audio response if clicked multiple times. In the Historical battles, Battle of Otumba and the Battle of Hastings the music speeds up when you attack Other minor audio tweaks also carried out. Text Minor grammar/spelling errors fixed http://twcenter.net/forums/showthread.php?t=91748 Набор всякой фигни, совершенно не понимаю что там 600 метров весит... Изменено 7 апреля, 2007 пользователем ЛЮБИТЕЛЬ Ссылка на комментарий
Period Опубликовано 7 апреля, 2007 #1115 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 А что такое Торрент? Что то типа файлообменной сети? Как патч то скачать? Ссылка на комментарий
LeChat Опубликовано 7 апреля, 2007 #1116 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 2Period А что такое Торрент? Что то типа файлообменной сети? Как патч то скачать? Набери в гугле или википедии Bit Torrent и изучай. Это файлообменник типа осла, но более продвинутый. Ссылка на комментарий
ЛЮБИТЕЛЬ Опубликовано 7 апреля, 2007 #1117 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 Качает иногда очень медленно, без выделенного IP-адреса работать не должен (ну у меня не работал). Ссылка на комментарий
RTW Опубликовано 7 апреля, 2007 #1118 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 2Sargon-1 Поставил патч 1.2 на чистую версию и на 1.1 для сравнения, разницы не заметил. Вроде компьютер стал агрессивнее Это и всё ,что ты можешь сказать установив 600Мб А на поле боя как: чардж старый? А в спину чардж не идет? АИ всё так же ведет перестрелку? При штурме забираются по 1 лестнице(из 4)? ну и т.д Ссылка на комментарий
xcb Опубликовано 7 апреля, 2007 #1119 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 2alexx188 Выложи текстовики (предварительно упаковав), на любой из значимых файлообменников (на ту же рапидШару). Вот и сравним чего там правили, весят они немного. Ссылка на комментарий
alexx188 Опубликовано 7 апреля, 2007 #1120 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 Залил файл на rapidshare.ru http://www.rapidshare.ru/239448 Ссылка на комментарий
xcb Опубликовано 7 апреля, 2007 #1121 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 2alexx188 Респект, покопаюсь. Ссылка на комментарий
Period Опубликовано 7 апреля, 2007 #1122 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 (изменено) 2alexx188 Разместил торрент-файл MIITW_Update2_Final_EFIGS.exe. Ловите. Блин, углубился в изучение торрентов. Установил FlashGet поддерживающий эти штуки. Но как качать? вроде файл нужен с расширением torrent. Или я что то не понимаю. Изменено 7 апреля, 2007 пользователем Period Ссылка на комментарий
alexx188 Опубликовано 7 апреля, 2007 #1123 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 (изменено) Сделай поиск в Гугле Или подожди до утра, я заливаю патч на рапидшару Изменено 7 апреля, 2007 пользователем alexx188 Ссылка на комментарий
Hornet Опубликовано 7 апреля, 2007 #1124 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 2alexx188 http://www.rapidshare.ru/239448 а можно вопрос...это уже официальный патч...или что...я не совсем понял?.. а он где то еще есть? у меня не безлимит.... Ссылка на комментарий
alexx188 Опубликовано 7 апреля, 2007 #1125 Поделиться Опубликовано 7 апреля, 2007 Это только текстовые файлы Ссылка на комментарий
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти