Hearts of Iron III - Страница 5 - Hearts of Iron - TWoW.Games - Сообщество любителей умных игр Перейти к содержанию
TWoW.Games - Сообщество любителей умных игр

Hearts of Iron III


Онагр

Рекомендуемые сообщения

Мучал я вчера это творение.Сначало жутко тормозило - забыл выставить нужную частоту кадров, больше лагов не было(2 Гб оперативки, 3 ГГц пентиум, 7600GT).Не со всем разобрался, но это вопрос времени.Ощутимые недостатки - в очередной раз убрали автонастройку ползунков(естественно ее добавят в аддоне или третьем патче), неточности в карте, причем иногда серьезные.

Ссылка на комментарий

http://europa2.ru/hoi/something/hoi3_usa_sov.exe

Измененный экзешник для игры в демке за СССР и США.

 

http://europa2.ru/hoi/something/hoi3_ita_jap.exe

То же для игры за Италию и Японию.

 

Попробовал за СССР пилить финнов.Хотел все исторично устроить, однако из-за нового интерфейса и желания спать процесс остановился на переброске войск.Хотя вот тут пишут что спокойно можно завоевать.

Ссылка на комментарий

2akyn

Когда я плачу деньги за товар меня мало волнуют проблемы продавца.КАПЫТАЛЫЗМ панимаш.Так что патчи и релиз вовремя будьте любезны, а проблемы дома жене или личному психологу. Правда все равно наколют с сырой игрой.

 

Нельзя быть настолько наивным - и игры подавай сразу без багов, и патчи вовремя, и защиту не ставь.

Можно говорить про инфляции технологий и связанные с этим трудозатраты и сроки разработки, про размер аудитории, про особенность ПК-рынка с тысячами вариантов комбинаций железа, про КАПЫТАЛЫЗМ каких нибудь "Бяк" с "Какеллами" и капитализм "Снежков"... Но, честно говоря, я уже не вижу смысла продолжать спорить на эту тему, надоело видеть довод "Ну я же хочу!" в разных вариациях.

 

2Онагр

Разработчика исключите из списка, а?Он свои деньги получает еще до запуска игры в печать

Вот не надо, это уж как договорятся. Но фиксированная сумма - редкость и часто она бывает мизерной. Большинство же получает роялти от числа копий, а деньги вперед - в счет оных.

 

2Archi

А жаль, у меня больше всего лицензионных дисков было именно от Снежков.

Там, кажется, Секьюром, а не СФ. По крайней мере у парадоксовской версии будет точно он. Так что ты не боись ; )

 

2Valdar

Кстати а события исторические остались, или как в новой ЕУ свободная игра ?

Похоже, что игра свободная. Но вместо исторических событий сделали решения - так для Германии это захват Рейнской демилитаризованной зоны, Аншлюз Австрии, вменшательство в испанскую гражанскую войну... Как по мне - так даже лучше, нежели когда за ручку ведут.

 

 

Серьезный выловленный баг - войска на территории союзника остаются без снабжения, если у него не хватает мощей прокормить ораву. А подарить соплей может только страна Коминтерна. Полсотни вмерзших в землю бригад - совсем не весело.

Так же не понравилось, что сдача страны идет по жесткому событию - либо захват, либо марионетка. Средние позиции с возможностью установки правительства от жесткого до мягкого есть, но только до этого ивента.

 

В остальном все отлично, продолжаем порабощать мир : )

Ссылка на комментарий

Я на игры смотрю как потребитель, а как потребитель я вправе требовать за свои деньги нормальный продукт.

Спорить бесполезно, ты предлагаешь мне простому клиенту входить в нужды ВСЕЙ игровой индустрии, а я предлагаю не загружать меня проблемами, которые ко мне отношения не имеют и идти навстречу моим ПОТРЕБИТЕЛЬСКИМ предпочтениям.

 

Циникус думаю теперь когда дема вышла, а игра выходит завтра я на общие темы заканчиваю...до следующего релиза.

 

Меня больше штабы волнуют!

 

Защита таки старфорс B) ...во всяком случае я на сайте старфорса обломалси.

И судя по всему система такая: поставил, зарегил один раз и усё.

Что бы второй раз поставить надо ту регистрацию снять и на новую инсталяцию поставить. Иначе не понятно зачем код оборудования вместе с серийником идёт. :kiss:

 

Надеюсь в релизе это не будет повторено. :D

 

А то Циникусу придется объяснять всем купившим, что они несознательные клиенты и многого хотят, в то время как сперевшие будут юзать без всяких ограничений. Также это охренительно прибавит продаж снижкам.

 

з.ы. ешо раз повторяю что 7 го бегу за лицухой, киньте ссылкой если есть где и чего 7 го. :gunsmile:

Ссылка на комментарий

2akyn

Я на игры смотрю как потребитель, а как потребитель я вправе требовать за свои деньги нормальный продукт.Спорить бесполезно, ты предлагаешь мне простому клиенту входить в нужды ВСЕЙ игровой индустрии, а я предлагаю не загружать меня проблемами, которые ко мне отношения не имеют и идти навстречу моим ПОТРЕБИТЕЛЬСКИМ предпочтениям.

Последний раз, специально для потребителя. Те, кто будут следовать потребительским предпочтениям по неустановке защит и вылизаванию игр до идеала до релиза - вымрут. С голодухи. И будут только консольные игры на два-три часа геймплея (про количество и качество стратегий там разжевать или не?). Это очень печально, но так и есть. Тогда ты сможешь свободно кричать лозунги в защиту своих привычек. Но всем уже будет все равно.

Я же просто с пониманием отношусь к проблемам, которые есть у ПК-разработчиков. Потому что это выбор - получать игры либо с подобными неудобствами, либо вообще никак.

DIXI.

Ссылка на комментарий

Cynicus

Вот не надо, это уж как договорятся. Но фиксированная сумма - редкость и часто она бывает мизерной. Большинство же получает роялти от числа копий, а деньги вперед - в счет оных.

Вы хотите сказать, что красноглазики, художники и переводчики полгода-год работают за еду?

 

Valdar

Разрабы в дневниках писали что есть события и есть решения, как в третьей Европе.

Ссылка на комментарий

Циникус ты дырявую рубашку купишь с обещанием что через полгода залатают??

Я вот нет.

 

Я согласен с твоей логикой, я её воспринял, считаю её также правильной, у меня просто другое мнение. Так что давай закончим. :cheers:

 

Продублирую вопрос где игру то покупать завтра?? В союзе будет?

Ссылка на комментарий

2Айсин Гиоро

а где скачать?

а ты с Украины? :). А то у нас предвитяся тут пиратки только в ближайший месяц :(

Ссылка на комментарий

В союзах игры ещё нет...как же меня заколёбывает это наплевательство ко мне как потребителю. Ну написали релиз 7 го, за базар отвечай. Непрофессионалы из 1С. Блин ну поставь ценник выше, но привези вовремя!!

 

Да таким тока и могу желать что разориться.

Если бы не Парадоксы и отчасти снежки хрен им, а не мои деньги. Вот ведь хотел уже вечером игру погонять. :bangin:

Изменено пользователем akyn
Ссылка на комментарий

213th Нет, я не с Украины. Просто когда есть выбор платить или не платить, решение, по-моему, очевидно, тем паче что русскоязычная версия мне не нужна. Тем более старфорс, я так понимаю, будут вешать на ХОИ, а это - я ужасно извиняюсь - просто скотство.

Ссылка на комментарий

Я всегда честно покупал лицухи любимых стратегий, и не вижу ничего криминального в том что защищено старфорсом. Кто виноват что разработчики таких прекрасных игр несут убытки из за пиратов? Лицензию то они продают вам дешево - чего не купить то?

Ссылка на комментарий

Я тоже перешёл на покупку лицензионных игр и антивирусов. А вот Microsoft обломится пока; не по карману мне.

 

По сабжу, какие складываются впечатления?

 

P. S. Эх, у меня ещё диск с Империей не распечатанный месяц лежит...

Ссылка на комментарий

Всем привет. Как вы отнесётесь - само собой, после ознакомления с игрой, после выхода патчей и т. д. и т. п. - к идее мультиплеерной игры HOI3? Мы уже это пробовали с HOI2, но там нас остановили проблемы инета и свободного времени. Первая проблема, думаю, уже не актуальна - если даже у меня в регионах в принципе приличная безлимитка, то и у остальных должно быть более-менее. Вторая, естественно, никуда не делась, но и её можно решить. Имхо, если есть желание, остальное приложится ;) . Игра того стоит, мне кажется.

 

Alex.

Ссылка на комментарий

Собственно предмет обсуждения уже лежит на "пиратской бухте", причем вместе с патчем(да-да, история повторяется, заплаток будет, чувствую, штук пять-шесть).

Что правит патч:

################################################## ##########

# Changes for 1.1 below.

################################################## ##########

 

-----------------------------------------------------------------------

- AI Improvements

-----------------------------------------------------------------------

* Misc AI

- The production AI will now fill up the queue with infantry or militia divisions if no other needs and have available IC + manpower.

- AI won't care about spam penalty when it comes to influencing.

- AI may now invite countries currently at war to its faction.

- Japan will no longer declare war on the USA if the usa is in the axis.

- All AI countries in factions will now influence if they can.

- AI should now be a bit smarter about how to spend DI for influencing.

- Bigger countries will no longer spam smaller for debts.

- AI countries will now only mobilise when they have less than 20% between neutrality and effective threat.

- AI will no longer join factions if a stronger neighbour is in a hostile faction.

 

* Unit AI

- Fixed some movement correction glitches

- Rewrote how reserves are handles by the AI, and it will use garrison type units more for that.

- Improved handling of very damaged units

- HQs no longer counted as "infantry" archetype in force needs

- More focused on seizing VP provinces

- Use of expeditionary forces between AI nations outside the regular diplomatic framework

- Substantial rewrite of inter-area allocation of troops, taking into account more factors.

- Very safe pathfinding (used by the AI) will now avoid provinces under attack

- Fixed some problems with troop allocation in puppet/master areas

- Fixed a problem that prevented some fleets at sea from ever moving again

- Fixed a problem causing unit ping pong effects.

 

* Garrison AI

- Improved initial unit selection, with more efforts at a stable garrison force, and more logical troops will be used.

- Adjusted France vs Low Countries border prios

- Fixed a problem where zero prio provinces were still being added to the garrison province list (causing odd garrisoning of borders with friends)

- Rewrote a function to choose more logical troops

- Adjustments to emphasize coastal provinces

- Fixed a bug with return of garrison divisions to fronts

- Fixed a bug that might have affected front distribution a bit

- Will no longer pull divisions from lower prio provinces to garrison higher prio ones (caused a lot of shuffling when some units had to stomp partisans etc)

 

 

* Front AI

- France should be more prepared on the Belgian border

- Fixed a slight distance bug

- Adjusted stance org thresholds

- Fixed a "Parkinson" bug

- Fixed a bug with attack orders sometimes being cancelled at once

- Fixed an issue with overestimation of current strength and org for both friendly and enemy units

- Will now consider army experience

- Many improvements to breaking out of pockets

- More aware of dig in factor

- Better handling of multiple fronts in the same theatre with few total divisions

- Improved some distribution code

- Will now be more intelligent about troop distribution around encircled enemy provinces

- Added a bunch of missing modifiers to odds calculations

 

* Air AI

- Fixed a bug in Logistical Strike missions

- Fixed an issue with constantly splitting and merging MR and Interceptors

- Fixed some more issues with carrier bases being used for the wrong air types

- CAGs will now properly be used to pound enemy units when invading

- Tactical bombers will prioritize invasion targets if they are in range

- Support for flying bombs and rockets

- Added support for nukes

- Added logistical strike missions

- CAGs should no longer get mixed up with other air types

- Fixed a bug with tactical bombing targets

- Day/night and weather checks

- Paradrop AI: Fixed a bug with it forgetting its intended target

 

* Naval AI

- Optimized rebase checks

- Proper patrol missions added

- Fixed an issue with inter-theatre submarine allocation

- May now take patrolling or convoy escorting fleets for Naval intercept missions

- Adjusted naval superiority checks to make the AI less scared of naval missions

- Will no longer patrol with unescorted capital ships

- Fixed an issue with obsolete orders not being cleared correctly

- More legal move checks

- Fixed some issues with fleets getting "stuck" due to no valid path

- Fixed a problem with rebasing of submarines to their correct theatre in the absence of actual enemy targets

- Fixed an issue with damaged fleets getting stuck at sea

- Improved convoy raiding checks

- Fixed an issue with fleets in combat or retreat not correctly being recalled to base on damage

 

* Transport AI

- Fixed a bug with one invalid route (no path) locking up all transportation

- Fixed a bug with the best embarkation port selection

- Will not be as particular about hogging transport ships if they are not needed

- Will never use mot/mech/arm to garrison islands

- Should reset the transport target of armies on detachment from a hierarchy

- Fixed a problem with "shuttle transportation" (transporting some units before the rest have reached the embarkation port)

 

* Invasion AI

- Fixed a bug with single divisions not conquering a whole island even if it was undefended

- Player directed targets will now receive the needed divisions from the theatre main area if at all possible (not in combat etc)

- Fixed a problem with invasions not launching due to waiting for escorting fleets that had already joined

- Should now target port provinces only

- More prone to respect player set invasion beaches

- Adjusted "needed divisions" check for invasion targets

- Reduced the division needs in non-warzones to make more units available for invasions

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------

- Gamebalance Changes

-----------------------------------------------------------------------

* Units

- Implemented individual officer ratios per unit type.

- Units will now get starting experience depending on laws if nothing is scripted in the oob.

- Support for officer needs at naval and air units added.

- Increased practical gains for non capital ships.

- Engineers are now much faster.

- Tweaked marines, engineers and bergsjaegers combat abilities in various terrains fitting their capabilities.

- Armor, Heavy Armor and Super Heavy Armor are now worse in bad terrain.

- Planes will now always repair at midnight GMT, combat and in air won't stop them.

- Reserves no longer get an extra bonus on lesser manpower rotation.

- Reworked reserve status to be per brigade, to make it easier for the player.

- Starting manpower is now properly reduced in scenarios when wars have been ongoing for a while.

- Retreating units ignore fuelstatus for movement speed now.

- Rebasing fleets take supplies and fuels directly from capital now.

- Ships in non-friendly ports that can't move will not be sunk.

 

* Combat

- There is now an auto pushback damage event when a province is taken by a new controller.

- Increased basic terrain penalties.

- Increased penalties from combat on weather.

- Dropped xp gain for airunits dramatically. (almost a factor of 10)

- Rewrote shatterlogic and how reserve units gets reinforced. Now shatter percentage is compared to highest strength that unit has had, and not maximum possible.

- Runway cratering is now a bit more lethal.

- Added in proper restrictions for pathfinder to not allow entry where a unit can't attack.

- Breakthroughs and Delays now impact attack delay.

- Retreat province now less likely to be a front province

- Airunits will not automatically intercept airunits at the airbase unless they have the order for it.

- Reduced damage to convoy raiders a bit, and increased damage on convoys a bit.

- Fixed some penalties for cavalry in some terrains.

- Correct default penalties for attack for terrain is now used.

- Attack delays are now reduced every hour during a battle to a minimum of one.

 

* Weather

- Rewrote temperature impact on combat to be a more sliding scale.

- Recoded how lowpressurezones are scripted, so that they can be seasonal.

 

* Production

- Reduced prices by 50% on metal, energy & rares, and by 25% on oil.

- Fuel is now at crude oil prices.

- Units are now deployed into theatres properly if auto-deploy is on.

- Added a modifier for global resource production for a country.

- Practicals are now applied at finish properly for all building types.

- Highest threat now reduces consumer goods from mobilised troops.

- Reinforcements and repairs are now slightly faster.

 

* Politics

- A few laws now modify the resource production negatively when IC is modified negatively.

- Revised some ministers to modifiy resource production instead of IC.

- Tweaked occupation policies to be harsher on IC.

- National Unity is now always capped between 1 and 100.

- Tweaked strategic warfare a bit to be less easy to win by just bombing another country and have a 2 to 1 supremacy.

- Strategic warfare impact is only valid at offenses to liberate own territory, not just any adjacent to it.

- A government in exile now loses most of its officers, manpower and constructions.

- Elections can now happen at any day within a month if scripted that way.

 

* Technology

- Theories are now cheaper to research.

- Revised all naval technologies for a better balance.

- Tweaked starting techs generation to always go for cheapest.

 

* Diplomacy

- Surrender logics changed to surrender to the one occupying most of the country instead of the faction leader.

- When the all members of a faction is a GiE, it will surrender again to be annexed or puppeted.

- Increased intervals between alignment movement.

- Increased impact of threat & ideology on aligment.

- Decreased repulsion impact on alignment a bit.

- Target countries neutrality is now impacting how easy it is to influence them.

- Only one country in each faction can influence a target country.

- Joining or Inviting to a faction is now free from DI costs.

- Neutrality is now capped at 100%.

- Reduced impact of relations on trade, and increased chances when fighting wars together, or having friendly agreements.

- Puppets can now initiate trade with their masters

- Countries in the same faction or allied will never be considered "highest threat" for a country.

 

* Intel

- Higher differences in intel now gives more info on the map.

- You can no longer get province details on buildings without decent intel.

- Infrastrucutre map details are now limited by intel.

- Radio is now negative on encryption instead of decryption.

 

* Misc

- The start of the spanish civil war will no longer cause you to lose more than the set amount of troops.

- There is no longer 15 dissent at start of spanish civil war.

- Splitting troops now cap the amount of landtroops that can go over to the set amount of percent.

- The split_troops effect now splits the manpower as well.

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------

- Interface Improvements

-----------------------------------------------------------------------

- A diplomatic message is now only shown for a week.

- Officer needs is now shown in the build interface.

- Added tooltip to continuous checkbox for airmissions and disabled time widgets when checked

- Building effects are now relative.

- Counter values now update at every start of a day.

- Best possible law instead of next possible law is now shown in the alert.

- Changed layout in ledgerpiecharts to fit better

- Added the tooltip for soft and hard attack in the airbuilder screen.

- Improved the election interface.

- Added a message whenever a country gets annexed.

- Unit recruittime is now properly colored.

- Clarified the tooltip for neutrality when declaring war.

- Clarified names of intelligence levels.

- It is no longer possible to ask for debt allowing when a debt is already allowed.

- Invite to faction button no longer visible when target allready in faction

- Now possible to stop aligning to faction leader

- Fixed the interface for allowing and revoking debt

- It is no longer possible to open brigade details window for a unit that already have that screen up.

- If game paused by opening menu, closing it should now unpause it

- Changing options in frontend now tell you what happened only once

- Bad username or password for bonus content now tells you so

- Only one way to change messagesettings from the settings menu now

 

- Reworked alot of messages to eliminate all tpyos of bad spleling swedes.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------

- Bugfixes

-----------------------------------------------------------------------

* Restart/Reload Issues

- Airintercept orders are no longer broken at a reload.

- Fixed a problem which caused some combats to become invalid after a reload.

- Fixed a few issues with save games not being setup properly when loaded.

- Fixed a calculation error for offier ratios at start of scenarios.

- Fixed another reason for out of synch.

 

* Interface

- Fixed the aircombat goto button.

- Fixed a display issue for technology abilities.

- It is no longer possible to get duplicate convoys through the interface.

- Peace messages are now shown properly again.

- Fixed a glitch with attrition tooltip.

- Fixed a mismatch in toggling auto-resource and auto-supply buttons.

- Research alert now deactivates properly when under ai control.

- Fixed an issue with flickering reserve icons.

- Shift-clicks can not be used to get out attack delays.

- Reinforcement needs can no longer wrap around to negative numbers.

 

* Units

- Range check on move for naval units added.

- Airunits can now actually raid convoys.

- Fixed a bug with naming of serial brigades.

- Can no longer rebase to neutral bases.

- It should no longer be possible to merge invalid units (cags from different carriers etc).

- Units will no longer leave being a bomb target until they actually LEAVE a province.

- Fixed an inversion of efficiency on repairs in naval/air bases.

- Fixed a few bugs where combats couldn't be selected properly

- Convoy raiders should now be sunk properly if they are damaged for <0strength in a convoy attack.

- Illegal convoys are now tagged as inactive even when autocreation/destruction is off.

- Fixed a problem where naval sorties and intercepts would find units it had no intel on.

- Inactive leaders should no longer be assigned to units through auto-assign.

- Range checks now from base, and not current location.

- Convoys and escorts are cheaper now

- Targetfleet is now saved and loaded in navalintercept orders.

- Supply needs are now calculated properly even when a country is out of supplies.

- Returning expeditionary force no longer requests confirmation of returning party and returns unit after one month

- Nationalist rebels are now separate depending on which country they are aiming to reform.

 

* Misc

- Alot of compability issues have been tracked down and dealt with, improving general stability for users.

- Influences now end if the target is removed.

- Fixed some issues with liberating countries.

- Puppets are represented more accurately (no embargoes between puppets and overlords etc)

- Calling allies to arms in a limited war should now cost influence as advertised

- Improved and fixed some of the events commands

- Listening stations and escorts are now properly enabled by their techs only and not randomly.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------

- Database Changes

-----------------------------------------------------------------------

 

* Country/Province Setup

- The Dutch capital is now setup correctly in later scenarios.

- Changed the color of Nationlist Spain so that it can be distinguished from Republican Spain more easily

- Positioned some of the naval/air/radar bases more correctly

- Increased the number and level of forts in the later scenarios giving a much better historical setup.

- Added more suitable traits for some of the ministers

 

* Orders of battle

- Made some adjustments to the senario setups for USA, Japan, France, GC, Germany, Italy and the UK for a more historical and

balanced setup.

- Reworked the historical setup for cags so that they are represented more accurately

 

* Wars and Diplomacy

- British puppets (Oman, Bhutan and Yemen) are now properly joining the allies in 1939

- Rearranged the victory points in the Soviet Union to give Germany a bigger advantage

- Made some adjustments to the Sino-Japanese War

- Mongolia joins the war in 1941

 

* Technology

- Made some changes to the tech setup to provide better balance and historical accuracy

- Replaced some of the tech pictures with better alternatives.

 

* Events

- Reworked some of the decisions and surrender events so that they are better balanced.

Изменено пользователем Онагр
Ссылка на комментарий

Жду когда начнётся закачка с STEAM :bleh: , для меня этот способ при всех его недостатках стал наивыгоднейшим и наиболее быстрым получить практически любую понравившуюся игру. ;)

И задницу от компа отрывать не надо, и заморачиваться с дисками , старфорсом и прочими головными болями не требуется. :D Цена на игры у нас сравнима с ценой на STEAM, поэтому VISA рулит. :clap:

С английским проблем нет, из-за работы это у меня практически второй язык(первый отнюдь не русский), вообщем завтра буду изучать HoI3 на предмет отличий от второй части.

 

P.S. В подарок к HoI3, получил Hearts of Iron 2 Complete Pack... :beer:

Изменено пользователем agnez
Ссылка на комментарий

2AlexCobra

Всем привет. Как вы отнесётесь - само собой, после ознакомления с игрой, после выхода патчей и т. д. и т. п. - к идее мультиплеерной игры HOI3?

Положительно, естественно

Ссылка на комментарий

2Hornet

буду брать только русскую версию...помню чего стоило мне изучение второй части на английском...вспоминать страшно :)

А мне наоборот оригинальная версия милее - английский более лаконичен, текстов сложных нет, а с патчами намного лучше дело обстоит.

Ссылка на комментарий

2WiSt

А мне наоборот оригинальная версия милее - английский более лаконичен, текстов сложных нет, а с патчами намного лучше дело обстоит.

скорость чтения на английском и русском у меня критически разная...если на русском туториал я глотаю страницами..то на английском приходится по словам.

Ссылка на комментарий

agnez

для меня этот способ при всех его недостатках стал наивыгоднейшим и наиболее быстрым получить практически любую понравившуюся игру. 

И задницу от компа отрывать не надо, и заморачиваться с дисками , старфорсом и прочими головными болями не требуется.  Цена на игры у нас сравнима с ценой на STEAM, поэтому VISA рулит.

Заказной пост обнаружен! :apl:

 

Amazon

Сидов маловато.Лучше бы на бухту, не люблю с рейтингами играться.

Опять же в русскую версию защиту вкрутили.

 

P.S.Может какой-то добрый человек выложит папку с текстами и шрифты?

Изменено пользователем Онагр
Ссылка на комментарий

Вику напоминает, такой же ступор поначалу. Начиная с ориентирования в родной Оклахомщине.. Хоть бы провы подписывали сразу, без медитаций с проявкой.

Изменено пользователем FafniR
Ссылка на комментарий

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
×
×
  • Создать...

Важная информация

Политика конфиденциальности Политика конфиденциальности.