McSeem Опубликовано 29 марта, 2011 Автор #26 Поделиться Опубликовано 29 марта, 2011 Вышло обновление Updates to Total War: SHOGUN 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include: Total War: SHOGUN 2 Multiplayer - Fixed a bug whereby winning a match made battle via the opponent conceding defeat did not register a win statistic or count towards the match made battle victory achievement. Multiplayer - Fixed a bug that would see The Dishonourable Coward trait from being incorrectly awarded to players. The trait has also been reset for the entire player base. Multiplayer - Fixed a bug that would see avatar costs incorrectly deducted from funds for a naval battle. Multiplayer - Fixed instances where players were unable to fully upgrade their General’s Avatar skills. Ссылка на комментарий
Chernish Опубликовано 29 марта, 2011 #27 Поделиться Опубликовано 29 марта, 2011 а размер какой? У меня скачалось 50 метров сегодня Ссылка на комментарий
McSeem Опубликовано 29 марта, 2011 Автор #28 Поделиться Опубликовано 29 марта, 2011 2Chernish ХЗ ... я на работе, т.ч. только и остаётся - работать, да новости читать. Ссылка на комментарий
Legionnaire Опубликовано 12 апреля, 2011 #29 Поделиться Опубликовано 12 апреля, 2011 (изменено) Прямо щас запустил Сегуна и пошло обновление. Правда оно маленькое - буквально 2 минуты на 3 Мбит/сек скачалось. К чему бы это? А все, вот к чему: Multiplayer - More game lobbies are now visible on the Battle List in Avatar Conquest mode. Multiplayer - More game lobbies are now visible on the Battle List in Multiplayer Campaign Mode. Multiplayer - Fix for crash when rearranging unit cards in battle lobby. Multiplayer Battle List - Fix for crash when [ALT] + [Tab]'ing / minimising the game when in a Battle List game lobby. Multiplayer Battle List - Fix for crash when changing the "Battle type" filter from "Classic Battles" to any other filter. Multiplayer Battle List - Fix for lag caused by selecting the "Classic Battles" tick box on the Host Battle setup screen (where the player names the game). Multiplayer Battles - Fix for UI bug where the back button did not function / was greyed out on the battle results screen leaving players stuck. Multiplayer Battles - Fixed for players having trouble joining 1v1 Match Made battles and being given a default army. Multiplayer Battles - Fix for Client crash if Host searches battle before Clients leave battle results screen in the Setup Team screen Multiplayer Battles - Fix for Client crash when Host kicks Client from the game while the Client is on the Retainer, Load Army or Save Army screen. Multiplayer Battles - Fix for rare crash when alliance goes under AI control due to player leaving the battle. Multiplayer Battles - Improved accessibility for players attempting to join a 1v1 Auto team land battle or Campaign drop in battle. Multiplayer Campaign - Fix for rare crash where player leaving battle causes crash for remaining players upon switch to AI control. Avatar - Fix for crash when [ALT] + [Tab]'ing / minimising the game on the Avatar customisation screen Battles - Fix for rare multithreading crash caused by interaction between the UI and the game Land Battles - Fix for crash in deployment phase caused by using the Increase Rank and Increase File buttons on a unit in Spear Wall formation Land Battles - Fix for rare crash when positioning the mouse over unit proxies when attempting to dock units Naval Battles - Fix for very rare crash when ordering ships Изменено 12 апреля, 2011 пользователем Legionnaire Ссылка на комментарий
Nodachi Опубликовано 12 апреля, 2011 #30 Поделиться Опубликовано 12 апреля, 2011 (изменено) Тоже увидал - мля что сглаживания все еще нету? 66 метров... Пойду покурю и в игру. Изменено 12 апреля, 2011 пользователем Nodachi Ссылка на комментарий
Legionnaire Опубликовано 13 апреля, 2011 #31 Поделиться Опубликовано 13 апреля, 2011 Да, похоже какие-то критические баги выловили, которые приводили к падению игры. Правда, у меня ни разу вылетов не было. Ссылка на комментарий
RusXP Опубликовано 13 апреля, 2011 #32 Поделиться Опубликовано 13 апреля, 2011 Прошел (практически) месяц с момента выхода игры, а Дх11 мы так и не увидели. Кто-то еще ждет невиданных красот? Ссылка на комментарий
1kvolt Опубликовано 13 апреля, 2011 #33 Поделиться Опубликовано 13 апреля, 2011 И невиданных тормозов? А оно надо? Ссылка на комментарий
Legionnaire Опубликовано 13 апреля, 2011 #34 Поделиться Опубликовано 13 апреля, 2011 Кто-то еще ждет невиданных красот? Я не жду и не ждал. Графика в игре и так хорошая. :bleh: Ссылка на комментарий
SonarMaster Опубликовано 13 апреля, 2011 #35 Поделиться Опубликовано 13 апреля, 2011 Вообщем-то понятно, что СТВ2 по стабильности гораздо лучше многострадальной Империи и лучше даже Наполеона, т.е. положительная тенденция на лицо ) Но не идеал конечно, вылеты бывают, вообщем, следующая игра, надеюсь это будет РИМ2 должна быть вообще хорошей )) Ссылка на комментарий
Маслопуп Опубликовано 15 апреля, 2011 #36 Поделиться Опубликовано 15 апреля, 2011 2RusXP Лично я жду только разнообразия карт на тактике, и надеюсь что там ГОРЫ появятся наконец Ссылка на комментарий
alex5678 Опубликовано 15 апреля, 2011 #37 Поделиться Опубликовано 15 апреля, 2011 На подходе второй патч, в которм ожидается поддержка Dx11 и АА Hi guys, In the weeks since Total War: Shogun 2’s launch, we’ve been working super-hard to make the Shogun 2 experience as great as we can make it. As part of our long-term commitment to supporting the game, we’ve been making issues identified by members of our community our top priority. So, we’re planning to roll out some fairly substantial fixes in the coming weeks and months. The first stage of this is Patch 2 which, we’re thrilled to announce, will also upgrade the engine to DirectX 11. This means those of you with DX11-capable cards will be able to access features such as hardware tessellation and enhanced shadowing. Patch 2 will also bring Anti-Aliasing support. Since Shogun 2’s launch, we’ve been completely blown away by the success of multiplayer. However, the multiplayer issues many of you have identified require our thorough attention, so that’s a really big priority as well. You can expect a raft of multiplayer fixes and modifications in Patch 2, and beyond. You’ll appreciate that all this takes a lot of time and testing, and while we’re working as hard as we can, we may not quite make the 2-4 week post-launch window that we’d originally hoped to hit. We’re aiming to get patch 2 to you in the first week of May though, so not long to wait now. Thanks for your ongoing patience, and please bear with us! Craig осюда Ссылка на комментарий
Nodachi Опубликовано 15 апреля, 2011 #38 Поделиться Опубликовано 15 апреля, 2011 (изменено) Больше чем на две недели опаздывают с красивостями Мне срочно нужен стимул для покупки новой дорогущей видяхи Изменено 15 апреля, 2011 пользователем Nodachi Ссылка на комментарий
RusXP Опубликовано 15 апреля, 2011 #39 Поделиться Опубликовано 15 апреля, 2011 Угу, чего уж там, еще месяц ожидания для страждущих дх11. Ссылка на комментарий
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти