Legion : Total War - Страница 5 - Моды на Rome: Total War - TWoW.Games - Сообщество любителей умных игр Перейти к содержанию
TWoW.Games - Сообщество любителей умных игр

Legion : Total War


GAY

Рекомендуемые сообщения

Вы конечно меня извините, но угадить каждому в отдельности не очень просто. Ведь VLAD в своих модах не спрашивает , а ставит перед фактом .И тут уж ни куда не денешся. Ромбовидный щит не смотрится ? А кокой тогда щит находится у HEVY CAVALRY разве не ромбовидный .

 

Да все нормально. Просто у стандартных легионеров были красные туники, красные плащи и т.д. А вот преторианци и выше могут носить цвета S.P.Q.R . Но это опять таки мое мнение.

Нащет щитов, каму как нравиться, все равно я поставлю твои новые юниты, и буду играть )

Ссылка на комментарий

General Changes v 2.0

 

1. Replace Merc Samnite unit with Rorarii ( Romans Erly Hoplitos ) Corrected

 

Attribytes no more changes.

 

Rorarii can recruit in Citi and Army Barraks and so can`t recruit after Marian Reforms ( more histori right )

 

2. Add new Greek Archers and Greek Spartan Archers skin pack by Meretix .

 

3. Praetorian and Urban cohort now can recruit after Marian reform`s . This is more right and correct.

 

4.Recorrected unit atribytes more interesting gameplay.

 

5.Add discovered unit BLOOD routing`s flags

 

6.GENERAL REBALANCED MUNDUS MAGNUS MAPS

 

7.New formation settings v 2.0 by WILDDOG

 

8.Fix issue with Creek General`s.

 

9.Fix CHARACTER TRAITS & ANCILLARIES

 

10.Now use corrected Macedonian Cavalry

 

11. FIX ROMAN GENERALs

 

12.ADD NEW many unit`s by WEBBIRDS ( Gaul Briton Germans Dacia )

 

13.ADD NEW COOL UNIT FLAGS BY WEBBIRDS

 

14.ADD NEW ROMAN GURD GENERAL CAVALRY

 

15.ADD NEW CARTHAGO HEVY INFANTRY

 

16.ADD NEW CARTHAGO HEVY CAVALRY

 

17.ADD NEW XMAS BABE ( GERMAN WOOMEN )

 

18.ADD AGRIPPAS LEGIONARY II COHORT ( NEW )

 

19.ADD NEW BARBARIAN`s OFFICERS

 

20.ADD NEW NIGHTRAIDERS for GERMAN

Ссылка на комментарий

Нет , старые сейвы не пойдут. Так как пришлось переработать карту.

Ставить его можно поверх v1.1 или любой предыдущей версии.

Каждая новая версия имеющая "0" будет включать все предыдущие фиксы этой серии. Это сделано для упрощения установки , за исключением версии 1.1 ,это так сказать основная база.

Я мог бы делать один общий но хост мой мне не позволяет.

Ссылка на комментарий

:bounce::bounce::bounce:

 

А как вам такое >

 

Genetics, Aging, Family, and Health Mod ( GAFH mod0.9)

1. New trait and antitrait for sons to take after their fathers or strike out

on their own path. Most of the Coming of Age triggers have been reworked

to incorporate these two new traits. Half of sons take after their fathers,

and about 38% will be the opposite. The rest will lean neither one way or the other,

and be more like the typical RTW family members. This system allows traits

to be passed from one generation to the next, and so on, down the line.

 

2. New Trait for generals to track their age and apply bonuses or negatives

based on it, such as increased hit points for youths, and decreased

for older generals. A similar trait exists for spies, assassins, and diplomats.

 

3. More Traits for wives to bring their genetic input into the game:

Healthy Wife - increases fertility and makes sons more likely to be healthy

Sickly Wife - decreases fertility and makes sons less likely to be healthy

Intelligent Wife - increases possibility of intelligent sons; may teach her husband a thing or two

Ignorant Wife - decreases possibility of intelligent sons; may increase her husband's ignorance.

 

4. More Health-related traits

Lame - This man's battle wounds have left him lame in one leg.

Lame from Birth - This man was born lame and he must struggle with this.

FreeBleeder - This man has trouble staunching his wounds.

 

5. More Ancillaries

Leech - To keep the four humours in proper balance.

Noble Steed - An inspiring mount

Disgruntled Insider - new ancillary for spies and assassins

Concubine - Why stop at just one wife?

Imaginary Friend - to accompany your crazy nephew

Blind Prophet - to foretell your coming

 

Details

-------------------------------------------------

New Traits:

1. TurnsAlive

Acquired by all generals who come of age (born sons, not adopted or married into family) after campaign starts.

Young (16-40) +1hp

Middle Aged (40-60) -1 Movement

Feeling his age (60-70) -2 Movement, -1hp

One Foot in the Grave (70+) -3 Movement, -2hp

 

2. DiplomatTurnsAlive

Acquired by all diplomats recruited after campaign starts. Does not exactly correspond to age of diplomat, since ingame starting age is random. I consider starting age

to be about 30.

Young (30-40) +2 Movement

Middle Aged (40-60) +1 Movement

Feeling his age (60-70) -1 Movement, +1 Influence

One Foot in the Grave (70+) -2 Movement, +2 Influence

 

3. SpyTurnsAlive

Acquired by all spies recruited after campaign starts. Does not exactly correspond to age of spy, since ingame starting age is random. I consider starting age to be about 30.

Young (30-40) +2 Movement

Middle Aged (40-60) +1 Movement

Feeling his age (60-70) -1 Movement

One Foot in the Grave (70+) -2 Movement

 

4. AssassinTurnsAlive

Acquired by all spies recruited after campaign starts. Does not exactly correspond to age of spy, since ingame starting age is random. I consider starting age to be about 30.

Young (30-40) +2 Movement

Middle Aged (40-60) +1 Movement

Feeling his age (60-70) -1 Movement, -1 Subterfuge

One Foot in the Grave (70+) -2 Movement, -2 Subterfuge

 

5. TakesAfterDad/NotLikeDad

50% chance to take after father, ~38% chance to be the opposite.

Trait has no effects, except that it is used to test what traits a son

starts with.

 

6. HealthyWife/SicklyWife

HealthyWife 15% chance to acquire when general marries

SicklyWife 25% chance to acquire if general didn't marry a healthy wife

Increases or decreases fertility, and also effects sons' HaleAndHearty and Hypochondriac traits, among others.

 

7. IntelligentWife/IgnorantWife

Increases or decreases chance of having intelligent or ignorant sons.

IntelligentWife 10% chance when general marries

IgnorantWife 25% chance when married, if wife not intelligent

 

8. Haemophiliac

Acquired at birth 5% chance if Inbred, some other triggers based on parents

-1 to hit points

 

9. Lame

Acquired as a result of combat wounds, 5% chance each turn.

Hobbled -1 Movement

Lame -2 Movement

 

10. LameFromBirth

Acquired at birth, several triggers depending on parents

-4 Movement, -1hp, -1 Command, -1 Influence

 

 

 

 

 

 

New Ancillaries/Retainers

-----------------------------------------------

1. Leech

+1 to Public Health, +5% to healing wounds in battle.

50% chance of being acquired when a general has 100% of his movement points remaining, has the traits BlackBileHumour and Hypochondriac, and is in a settlement with a Greek Academy.

 

2. Leech2

Same as above, except for YellowBileHumour instead of BlackBileHumour.

 

3. Egyptian Leech

Same benefits as above.

25% chance of being acquired when an Egyptian general ends his turn in a settlement

with a temple of healing, with all his movement remaining, and with the Hypochondriac trait.

 

4. Noble Steed

+1 to command Cavalry, -1 to command infantry, +1 Influence, +1 to movement.

1% chance of acquiring when a general ends his turn in a settlement with stables, who

has the GoodCavalryGeneral trait, and has all his movement remaining.

 

5. Disgruntled Insider

+1 to Subterfuge, -1 to personal security (chance of being assassinated).

A spy or assassin has a 5% chance to acquire this retainer when in EnemyLands.

 

6. Concubine

+1 to Fertility.

A general has a 10% chance to acquire a concubine if he ends his turn in a settlement with all his movement, and has the trait Girls to a moderate degree.

 

7. Imaginary Friend

-1 Influence

An insane general has a 5% chance, when he comes of age, to acquire this ancillary.

 

8. Blind Prophet

+1 Influence, -1 to personal security.

A general has a 1% chance to acquire a blind prophet if he ends his turn in a settlement

with all his movement and has the trait TouchedByTheGods.

 

:blink::blink::blink:

 

:clap::punk::gunsmile:

Ссылка на комментарий
Кстате заметил что лучники горящими стрелами совершенно не наносят урона осадным башням (. Так было задумано или это фича пачта 1.2 ?

 

Эт фича наверное PATCH RTW 1.2 .

Ссылка на комментарий

GAFH MOD - Genetics, Aging, Family, and Health Mod

Такое вам и не снилось !

Наследственная передача некоторых характеристик от отца к сыну. Или если отец погиб в "великом бою" или выиграл несколько знаменитых битв и в одной из них погиб то сыну перечисляются reward`s.

так-же много изменений в развитии и вознограждении персонажей.

Ссылка на комментарий

В следующей версии :

 

1. New FULL REBELS PACK ( NEW )

2. NEW MAKEDONIAN EXPANSION PACK

3. NEW CELTICS EXPANSION PACK ( Exclusive 2005 Relise ! )

4. NEW GREEK EXPANSION PACK ( Exclusive 2005 Relise )

5. NEW GAMEPLAY ADAPTIVE TEHNOLOGICS

 

И по возможности будет добавлен exclusive Hannibals WAR 2.0 Mod

Пояснение: На территории Карфагена будет размещена фракция , за которую можно играть как в отдельную кампанию . Кампанию за Hannibala.

Причём сам Карфаген останется , а Hannibal как отдельный регион Карфагена.

Ссылка на комментарий

Gay

Посмотрел юнитов на скринах, молодец...

Только просьба делай описание своих обновлений на русском, ты в первую очередь делаешь этот мод для русских фанов, покажите всем что мы русские тоже на многое способны и не надо косить под иностранцев, русский язык самый могучий и великий.

 

А так твои обновления хорошие так держать....

 

Только надо бы вам объеденить усилия вместе с модом Vlada...

Ссылка на комментарий
Гай, у тебя аватар ну вылитый принцип ). Не хочешь воплотить сей аватар в скин принципов ? ))

 

Хе-хе ! Эт аватар не принцип. Эт имперский ( SPQR ) генерал .

Кстати есть у мя такой юнит. Мож и пределаю в пак.

Это exclusive models ! :)

 

 

GAY JULIY CAESAR

Ссылка на комментарий

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
×
×
  • Создать...

Важная информация

Политика конфиденциальности Политика конфиденциальности.